Laerskool en Hoërskool Raslouw

Hoërskool Raslouw

Hoërskool Raslouw kweek studente. 

Is daar dan ń verskil tussen studente en leerders / leerlinge?

Ja, beslis! ń Student is nuuskierig en selfgedrewe, iemand wat net in die regte rigting gestuur hoef te word.

Hoërskool Raslouw is daarom verbind tot akademiese uitnemendheid en daarom kies ons om nie die maklike roete om die Suid-Afrikaanse onderwysstelsel te volg nie, ons volg die internasionaal erkende kurrikulum van Cambridge Assessment International Education.

Oor ons

Hoërskool Raslouw is 'n onafhanklike skool geleë in die hartjie van Raslouw, Centurion. Ons instelling is meer as net 'n skool – dit is 'n gemeenskap wat 'n passie vir leer, kritiese denke en persoonlike groei koester.

Die Cambridge-voordeel

Student-gesentreerde benadering: Koestering van lewenslange leerders

By Hoërskool Raslouw glo ons daarin om studente te bemagtig om beheer oor hul opvoedkundige reis te neem. Ons studentgesentreerde benadering gaan verder as tradisionele onderrigmetodes. Ons kweek ‘n omgewing waar nuuskierigheid gevier word en kritiese denke aangemoedig word.

 

Deur die Cambridge-kurrikulum word studente aangemoedig om ‘n aktiewe deelnemer in hul eie leer te wees en om die vermoëns te ontwikkel om te analiseer, kritiese vrae te vra en innoverend te dink. Ons opvoeders dien as rigtingaanwysers, stimuleer ‘n aktiewe wisselwerking van gedagtes, en laat ‘n passie vir leer ontstaan wat verder reik as die klasomgewing.

Internasionale erkenning: 'n Globale paspoort tot sukses

Deur die keuse van die Cambridge-kurrikulum word geleenthede ontsluit na ‘n wêreld vol moontlikhede.

 

Die internasionale erkenning van die Cambridge-kwalifikasie deur vooraanstaande universiteite en werkgewers gee studente ‘n mededingende voordeel in ‘n toenemende verbonde wêreld.

 

Of jou loopbaanambisies jou na plaaslike universiteite of internasionale inrigtings lei, die Cambridge-kwalifikasie dien as ‘n blywende getuigskrif van jou akademiese uitnemendheid en voorbereiding vir hoër onderwys

Streng kurrikulum: Meer as meganiese memorisering

By Hoërskool Raslouw is ons daartoe verbind om afgeronde individue met ‘n diepgaande begrip van hul vakke te vorm.

 

Die Cambridge-kurrikulum gaan verder as blote memorisering, en fokus op die ontwikkeling van hoër-orde kognitiewe vaardighede. Studente raak betrokke by gedagteprikkelende inhoud, daag hulle uit om krities te dink, komplekse probleme op te los en kennis op innoverende maniere toe te pas.

 

Dit berei hulle nie net voor vir eksamens nie, maar vir werklike uitdagings wat hulle in hul akademiese en professionele reise sal teëkom.

Buigsame leerroetes:
Pas onderrig aan volgens sterkpunte

Onderrig is nie ‘n een-grootte-pas-almal benadering nie.

 

Die Cambridge-kurrikulum bied aanpasbare roetes wat studente in staat stel om hul akademiese reis aan te pas volgens hul sterkpunte en belangstellings. 

 

Die oorgang van IGCSE na A-levels bied ‘n geleentheid vir spesialisering, wat studente die geleentheid gee om dieper te duik in vakgebiede waarin hulle passievol is.

 

Of studente se passie lê in wetenskap, medies, of programmering, ons kurrikulum ondersteun hul unieke drome.

Holistiese ontwikkeling:
Koester karakter en leierskap

Akademiese uitnemendheid is net een faset van ‘n suksesvolle individu.

 

Die Cambridge-kurrikulum by Hoërskool Raslouw is ontwerp om afgeronde individue te koester.

 

Deur innemende besprekings, samewerkende projekte en buitemuurse aktiwiteite ontwikkel studente kommunikasievaardighede, spanwerk en leierseienskappe.

 

Ons fokus op holistiese ontwikkeling verseker dat studente nie net na vore kom as ‘n akademiese vaardige individu nie, maar ook as ‘n verantwoordelike, selfversekerde en empatiese wêreldburger.

Innoverende leeromgewing:
Inspirerende uitnemendheid

Ons toewyding aan die Cambridge-kurrikulum word versterk deur ons moderne geriewe en innoverende onderrigbenaderings.

 

 

By Hoërskool Raslouw verweef ons tradisionele kennis met hedendaagse hulpmiddels om ‘n verreikende opvoedkundige ervaring te bied wat studente voorberei vir die uitdagings van die 21ste eeu.

 

Strategiese vennootskappe word aangegaan ten einde toegang te kry tot goeie eksamensentrums en laboratoria, sonder om die maandelikse skoolgeld onbekostigbaar te maak.

Die Cambridge-kurrikulum word aangebied volgens vier beginsels, KICA:

Knowledge

dit is die begin van alles, sonder grondige en relevante kennis kan daar nie voort gegaan word nie.

Innovation

dit is om bestaande kennis op nuwe maniere saam te voeg. By ons is innovasie nie net ń gonswoord nie, dit is deel van elke dag se werk

Communication

Kennis, analise en innovasie is belangrik maar nutteloos indien dit nie gekommunikeer kan word nie. In ons taalonderrig, maar ook in die ander vakke, is die fokus op die strukturering en aflewering van ń logiese argument – skriftelik en in gesprekke.

Analysis

Wanneer die student ń nuwe situasie teëkom moet hulle ń oomblik kan stilstaan, die probleem opbreek in sy komponente en met innoverende oplossings na vore kom deur bestaande kennis te gebruik.

Die rol van toetse en eksamens

Die druk van eksaminering is ń realiteit in ons samelewing en daarom is Hoërskool Raslouw besonder ernstig oor die twee eksamens wat elke jaar geskryf word, in Junie en November. Toetsreekse word egter vermy, toetse is gereeld in die pad van die leerproses en daarom word slegs klastoetse geskryf, soos en wanneer ń spesifieke stuk werk afgehandel word.

Vakkeuses

Hoërskool Raslouw bied twaalf vakke aan:

Afrikaans

Engels

Wiskunde

Fisika

Chemie

Biologie

Geskiedenis

Omgewingsbestuur

Geografie

Rekenaarwetenskap

Inligtings- en Kommunikasie
tegnologie (IKT)

Rekeningkunde

Die Cambridge kurrikulum bied toegang tot baie meer vakke maar hierdie vakke is gekies omdat dit bekend is in die Suid-Afrikaanse samelewing, toegang bied tot enige tersiêre kursus en gemaklik geëksamineer kan word.

 

Die vakke word op twee verskillende vlakke aangebied, International General Certificate in Secondary Education (IGCSE) en Advanced Subsidiary Level. Beide kan gebruik word as skoolverlatingskwalifikasies, maar AS Level word benodig vir universiteitstoelating.

International General Certificate in Secondary Education

IGCSE word by Hoërskool Raslouw van graad 8 tot 10 aangebied maar sommige studente besluit om ń ekstra jaar te neem en voltooi die kursus in graad 11. Die kwalifikasie kan gebruik word om toegang te verkry tot sommige tersiêre kursusse – maak seker van die toepaslike kursus se vereistes voor groot besluite geneem word.

Advanced Subsidiary Level (AS Level)

AS Level word, per ooreenkoms met Suid-Afrikaanse owerhede, gelykstaande gereken aan die Nasionale Senior Sertifikaat (NSS / NSC). By Hoërskool Raslouw word die kwalifikasie in graad 11 en 12 aangebied. Vergelyk die toelatingsvereistes van die verskillende universiteite ten einde te bepaal watter punte vereis word vir die kursusse waarvoor die student wil inskryf.

Waar is ons oudstudente?

Deur die jare het hulle op baie verskillende plekke geland, beide met IGCSE en AS Level. Hier is ń paar voorbeelde:

 

 

  • Elektroniese ingenieurswese en Natuurbestuur by Centurion Akademie.
  • Grafiese Ontwerp by Open Window.
  • Elektrisiën by Soltech
  • BSc by Universiteit van Pretoria
  • Sielkunde by Noordwes Universiteit
  • Ingenieurswese by Universiteit van Pretoria en Johannesburg
  • BCom by Akademia
  • Sommige studente het direk na skool die werksmark betreë.

Daar is nog baie ander voorbeelde, vra gerus die skool se personeel om te help met die keuse van ń spesifieke studierigting – ons help graag!

Scroll to Top